کامیون ایسوزو از گذشته تا به امروز 50 سال تولید

تولید در سال 1959 اولین ایسوزو
1959 مدل سال

2 T 1.5 خودرو بنزینی

کابین کامل کامیون. شیشه جلو بزرگ، امن و راحت بودند، 

 

وروجک نسل دوم در سال 1968 1968 مدل سال



وروجک اولین مدل کامل. نسل دوم ELF موتور است که محفظه احتراق محفظه گرمایش مقاوم سازی شده است

وروجک 350 نسل دوم در سال 1970 1970 مدل سال

 سری 3 تن برای اولین بار در ژاپن

یک محصول گسترده ای عمومی 3 T محصول 1.5 تن، 2 تن مشابه محصول است. وروجک سری 150/250/350 کامل شده است.

وروجک 150 1971 1971 مدل سال

150موتور دیزل

1.5 تن دیزلی موتور کوچک. که محصول "ISUZU وانت دیزل بود."

ک من وروجک 1972 1972 مدل سال

برای اولین بار در ژاپن وانت FF ظاهر شد

بسته ELF ارتفاع 45cm از کف زمین  است. دستیابی به موفقیت در مدل 

وروجک 250 نسل سوم 1975
تولید تجمعی به 1 میلیون واحد در سال 1978 1975 مدل سال


با شروع تولید از یکی در سال 1979، پیشی گرفتن 1 میلیون واحد ثبت ملی .

وروجک با کابین گسترده 1980 1980 مدل سال

ماشین نسل سوم

مجهز به مکانیزم  جدید است.

وروجک4  1984
تعداد تولید دو میلیون واحد در سال 1988 به دست آورد 1984 مدل سال

تمام مدل ها

2.5 و 2.8 با تزریق مستقیم .تولید گازهای گلخانه ای کمتر کوچکترین موتور دیزل جهان، برای تمام مدل ها.

وروجک نسل پنجم در سال 1993
تعداد تولید 3 میلیون واحد در سال 1995 به دست آورد 1993 مدل سال

موتور OHC با سوپر شارژ و انترکولر جدید

با استفاده ازسیستم تصفیه گازهای خروجی اگزوز، در سال  1994 مقررات ساخت خودروی دوستدار محیط زیست زمینه و ساخت ماشین مردم پسند را اغاز کرد.

      وروجک کلاچ آزاد 1999 وروجک گل

  طراحی و ساخت1997/1998

سیستم کلاچ آزاد است .در سال 1999مقررات ایمنی و مقررات سختگیرانه تولید گازهای گلخانه ای و ترمز های ایمن و قوی.

وروجک DualmodeMT 2001 DualmodeMT

دو حالت MT

به عنوان یک "MT دو حالت"با تجهیزات استاندارد  و سیستم کلاچ نوع محبوب. استاندارد شد سیستم ترمز ای بی اس و کم مصرف .

ELF-KR 2002 ELF-KR

انتشار 2003

فراتر از تجهیزات استاندارد، از قبیل مبدل PM (اکسیداسیون کاتالیزوری) برای اولین بار در ژاپن، سیستم سوخت رسانی ریل مشترک.

فوق العاده کم مصرف PM ماشین ELF 2004 جن ماشین فوق العاده کم مصرف PM

وسایل نقلیه فوق العاده کم مصرف PM خودرو دیزل
توسعه یافته سیستم اگزوز گاز aftertreatment، سازگار با محیط زیست . علاوه بر این، تجهیزات استاندارد در تمام مدل ها برای فراهم کردن یک اقتصاد بهتر و ایمنی،بدون پدال کلاچ ISUZU

وروجک نسل ششم، 2006 وروجک نسل ششم

گواهی استانداردهای بهره وری سوخت برای وسایل نقلیه سنگین
مقررات انتشار 2005

این مسئولیت پیش رو است، و جلوتر از زمان تکامل یافته است. همچنین در حال حاضر یک کامیون کوچک در انتظار "بهترین نواوری.در ابعاد جدید و عملکرد زیست محیطی، عملکرد اقتصادی، ایمنی، راحتی،نیاز به آماده شدن برای یک استاندارد کاملا جدید است.

/ 0 نظر / 22 بازدید